Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/7/c/teaterforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2260 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/7/c/teaterforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2264 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/7/c/teaterforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 2845 Mit liv som Niels – Teaterforeningen Bøgestrømmen

Mit liv som Niels

BIO BERNHARD, PRÆSTØ
TORSDAG D. 28. JAN. 2021 KL. 19.30

Teatermenu kl. 18

En humoristisk autobiografisk bekendelsesforestilling!

Forestillingen udspiller sig i en foredragsramme med et stort filmlærred.
Hovedformålet er at udbrede kendskabet til Niels!
Ikke til Niels i bred forstand, men til lige præcis den Niels,
der bærer efternavnet Grønne. Niels har derfor været en tur ned ad ”memory lane” og set på familiefotos, scrapbøger, slægtsbøger, breve, m.m. Niels har også besøgt sine barndomshjem, sin folkeskole, sit gymnasium, sin teaterskole og det fritidshjem hvor han arbejdede efter gymnasiet.
Det er der kommet en masse skæve betragtninger og en stribe sjove og vedkommende historier ud af.
Mit liv som Niels er i – ord og billeder – på en og samme tid Niels´ meget personlige historie og samtidigt en tidsfortælling med fokus på 60’erne, 70´erne og 80’erne, der får tilskuerne til at reflektere og tænke tilbage på deres eget liv.

Fra Dansk Rakkerpak.
Af og med: Niels Grønne. Instruktion: Ina-Miriam Rosenbaum
og Niels Grønne. Dramaturg: Jane Rasch.
Varighed: 60 min.