Generalforsamling

Generalforsamlingen tirsdag den 6. september kl. 19.00 er helt anderledes i år!

I år har vi lavet en ny festlig ramme for vores generalforsamling.
Vi mødes i Bio Bernhard i Præstø kl. 19 og går straks i gang med den mere alvorlige del af aftenen. Ikke fordi vi tror der bliver kampvalg eller revolutioner, men vi skal have beretningen og regnskabet for den forgangne sæson godkendt og vi skal vælge til bestyrelsen.

Men vi byder jer samtidig på lidt at drikke og spise, vi vil fortælle om den kommende sæson og der vil blive givet ”smagsprøver” på lidt fra brochuren. Det er lykkedes at få den ”berømte” operasanger Hans Duelund fra ensemblet Figaros (- hvem kender ikke dem i Præstø?!) til at besøge os denne aften.

Om det er i mande- eller kvindeklæder han dukker op, ja det står hen i det uvisse, men sjovt skal det nok blive!
Vi satser på lidt fællessang, så det skal nok blive smukt. Og vi pønser på andre indslag, men det er pt. ikke på plads.

Kun medlemmer har adgang med stemmeret. Gratis. Men vi giver mulighed for at du kan få din partner med – hvis han/hun ikke er medlem, mod betaling af 65 kr for mad og vin.

Tilmelding med navn og adresse på info@teaterforeningen.dk senest den 1. sept.

Hans Duelund_w Hans Duelund underholder ved Teaterforeningens generalforsamling.