Billetter

Du kan bestille billetter under hver forestilling her på siden eller hos Billetten.dk / tlf. 70 20 20 96
Billetter kan også købes ved indgangen, kontant eller med MobilePay.

Online bestilling: Hvis du bestiller billetter til medlemspris vil du blive bedt om at bestille medlemskab først – eller du skal logge ind, hvis du allerede er medlem.

Det er en god idé at blive medlem af Teaterforeningen Bøgestrømmen – men du kan naturligvis også komme i teatret selvom du ikke er medlem!

Medlemskabet koster 150 kr. pr. år og giver mulighed for at købe et ubegrænset antal billetter til medlemspris – også til venner og bekendte! Og du binder dig ikke til at købe flere forestillinger.

Læs om medlemskab og priser HER

Billetter tages ikke retur, men vi kan i begrænset omfang være behjælpelige med at bytte til en anden forestilling. Dette gælder ikke operaforestillinger i DGI Huset Vordingborg.

Vil man gerne af med sine billetter igen anbefaler vi at det gøres via opslag på den pågældende forestillings begivenhedsside på Facebook.