Billetter

Du kan bestille billetter under hver forestilling her på siden eller hos Billetten.dk / tlf. 70 20 20 96
Billetter kan også købes ved indgangen, kontant eller med MobilePay.

Online bestilling: Hvis du bestiller billetter til medlemspris vil du blive bedt om at bestille medlemskab først – eller du skal logge ind, hvis du allerede er medlem.

Det er en god idé at blive medlem af Teaterforeningen Bøgestrømmen – men du kan naturligvis også komme i teatret selvom du ikke er medlem!

Medlemskabet koster 150 kr. pr. år og giver mulighed for at købe et ubegrænset antal billetter til medlemspris – også til venner og bekendte! Og du binder dig ikke til at købe flere forestillinger.

Læs om medlemskab og priser HER

Billetter tages ikke retur, men vi kan i begrænset omfang være behjælpelige med at bytte til en anden forestilling.

Vil man gerne af med sine billetter igen anbefaler vi at det gøres via opslag på den pågældende forestillings begivenhedsside på Facebook.