Medlemskab og priser

Link til køb af medlemskab:

Du kan sagtens gå i teatret uden at være medlem. Vi sælger altid billetter i løssalg. Men:

Der er store medlemsfordele:

Hvis du køber mere end 2 billetter om året er det en fordel at blive medlem af Teaterforeningen Bøgestrømmen.
Medlemskabet til 150 kr. gælder for et år og giver mulighed for at købe et ubegrænset antal billetter til medlemspris – også til venner og bekendte!
Og du binder dig ikke til at købe flere forestillinger.

– Spar 75 – 110 kr. på alle billetter du køber til dig selv, til venner og familie. (Gælder ikke ungdomsbilletter, opera og teatermenuer).
– Få ét gratis glas vin eller en vand ved alle forestillinger i Vordingborg Teater.*
– Få gratis garderobe ved alle forestillinger i Vordingborg Teater.*
– Få særlige medlemstilbud igennem sæsonen.
– Køb billetter til medlemspris til alle forestillinger i Teaterforeningen Guldborgsund. Se mere HER
– Ingen forpligtelser!

*Gratis vin og garderobe gælder kun for den, der har oprettet personligt medlemskab.
Kvitteringen fra Billetten for køb af medlemskab gælder som medlemskort. Medbring kvitteringen ved forestillinger på Vordingborg Teater!

Medlemskab med automatisk fornyelse:

Som noget nyt kan medlemskabet indgåes når som helst og vil herefter være gyldigt i et år fra købsdato. Når du køber medlemskab, trækkes pengene løbende en gang om året.

Opsigelse af medlemskab:

Ønsker du ikke at forny dit medlemskab, skal du blot sende en mail til lisbethkern@yahoo.com med oplysning om den mailadresse, der er brugt til at tegne medlemskab, navn og gerne telefonnummer. Så kan vi finde dit medlemskab hos Billetten og annullere fornyelse.

Køb af billetter til medlemspris:

Hvis du har købt medlemskab, så vær opmærksom på at du skal være logget ind for at kunne købe billetter til medlemspris. Link til log ind findes i menubjælken øverst til højre.

Priser:

Billetpriserne varierer alt efter forestillingens størrelse. Se priser ved den enkelte forestilling.
De angivne billetpriser er inkl. billetgebyr på 10 kr. pr. billet. Til den samlede ordre tillægges et ordregebyr på 5 kr.

Bliv medlem ved at bestille på dette link: