Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/7/c/teaterforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2260 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/7/c/teaterforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2264 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/7/c/teaterforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 2845 Samarbejde med Teaterforeningen Guldborgsund – Teaterforeningen Bøgestrømmen

Samarbejde med Teaterforeningen Guldborgsund

Ved at være medlem i Teaterforeningen Bøgestrømmen får du endnu mere at vælge imellem!
Du har nemlig mulighed for at købe billet til forestillinger i Nykøbing F. – til medlemspris!

Billetter til forestillinger i Nykøbing F. bestilles på Teaterforeningen Guldborgsunds billetkontor:
Tlf.: 54 73 18 08 / e-mail: tf@nykobingteater.dk
Husk at gøre opmærksom på at du er medlem af Teaterforeningen Bøgestrømmen, når du bestiller billetter til forestillinger i Nykøbing F. – og omvendt.

Kommende forestillinger i Teaterforeningen Guldborgsund:

Forestillingerne i Teaterforeningen Guldborgsund spilles på Nykøbing F. Teater, på nær enkelte forestillinger, som spilles på Teatret Masken. Du kan finde mere information på www.nykobingteater.dk