Svend, Knud og Valdemar (bus til Nykøbing Teater)

Med bus til NYKØBING TEATER
SØNDAG D. 17. FEBRUAR 2019 KL. 15
Se afgangstider for bussen nedenfor!

Figaros og Den Ny Opera i teaterklassiker!

Særligt medlemstilbud på alm. vilkår: Kun medlemmer kan bestille billet (men hvert medlem er velkommen til at købe flere!)
Pris inkl. bus, forestilling, 1 øl/vand og sandwich i bussen på vej hjem. Kr. 320

“Svend, Knud og Valdemar” eller “Kongemordet i Roskilde” eller “Slaget på Grathe Hede”, et historisk, romantisk udstyrsstykke med indlagte sange. Vi følger en teatertrups forsøg på at opføre et stykke om slaget på Grathe Hede, hvor alt går galt, blandt andet fordi intrigerne mellem skuespillerne ikke kan skjules.
Opera- og teatertruppen Figaros og Den Ny Opera har kastet sig over denne perle og givet den en moderne makeover. Der tilføjes ekstra sangnumre fra både opera, operette og musical, og når Figaros tilsætter sin særegne komik til den i forvejen humørfyldte forestilling, er der garanti for en morsom aften i teatret!

Desværre kunne vi ikke finde en dato til en forestilling i Vordingborg, så i stedet indbyder vi jer til Nykøbing Teater søndag den 17. februar 2019.
Vi kommer rundt i bus til Præstø, Kalvehave, Stege og Vordingborg og henter jer og I bliver sat af ved teatret i god tid, så I kan nå at købe lidt at drikke inden forestillingen. Efter forestillingen kører vi samme tur hjem.
Bestilling forudsætter at billetkøberen er medlem af Teaterforeningen Bøgestrømmen, da I så får billetterne til medlemspris. Der er ikke ungdomspris eller andre rabatter.

Fra Teatret Figaros og Den Ny Opera.
Af og med Hans Dueholm, Lisbeth Kjærulff, Kristian Jensen og Allan Dahl Hansen. Frit efter Peter Fristrups forestilling fra 1887.
Varighed 120 min. inkl. pause. Kun for medlemmer!

Bustider:

Kl. 12.45 Vordingborg Rådhus, Vævergangen, Vordingborg
Kl. 13.10 Værkstedsvej – bussen holder på Rosagervej, Præstø
Kl. 13.30 Kalvehave (havnen)
Kl. 13.50 REMA 1000, Kostervej 2, Stege
Kl. 14.30 Ank. Nykøbing F