Tænker altid på dig

TEATER MØN, MAGLEBY
TORSDAG D. 3. SEPT. 2020 KL. 19.30

Bemærk: dette er en ny forestilling, som ikke fremgår af den trykte brochure.
Forestillingen erstatter Erna i krig, som er flyttet til 14. maj 2021.

en musikalsk hyldest til de mennesker vi hver især savner og holder af. Vi har alle brug for smil, glæde og gode minder om vores elskede – og hvad fremkalder dette bedre end musik?

I plejecentrets gårdhave møder beboerne den musikalske trekløver ”Vilde hjerter”, der endelig er samlet efter lang tids adskillelse. Gruppens ankermand Kaj har sejlet Jorden rundt men har nu kastet anker for sidste gang i København. Og nu genopliver de nu sammen med publikum den bedste musik fra et helt liv, der fortæller historier om venskab, kærlighed, svigt, afsavn og ensomhed.

De udspiller svirreture med vennerne, en damejagt i de sene nattetimer, de smider frihedshungrende skoene og danser i bare tæer gennem regnen ned ad Vesterbrogade, inden de inviterer publikum med til 64 års fødselsdag med fællessang. De nyder et dristigt smil, et kram fra en veninde, at foråret er kommet, og bøgen er sprunget ud.

TÆNKER ALTID PÅ DIG er en intim forestilling på afstand med let genkendelige situationer og musikalske evergreens, der vækker smil, glæde og minder i en tid, hvor vi savner nærhed med vores kære.

Medvirkende Rolf Hansen, Christine Worre Kann + Marie Louise von Bülow
Instruktør Pelle Nordhøj Kann
Kreativ producent Christine Worre Kann
Idé & koncept Teatergrad

For medlemmer:

Vi inviterer alle medlemmer til GENERALFORSAMLING, torsdag d. 3. september kl. 17.00 på Teater Møn i Magleby.
Kl. 18 byder vi på et let måltid. Peter Kirk fra Teater Møn har været så venlig at tilbyde os kaffe og kage og lovet at han vil give os en introduktion til deres spændende teater og klokken 19.30 har man mulighed for at se forestillingen “Tænker altid på dig” med vores gode venner i Teatergrad.

Tilmelding til GENERALFORSAMLING på mail: trineschlosser@hotmail.com, senest torsdag d. 27 august

Men husk stadig at købe billet til forestillingen!